Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

<< Και σύ Υιέ και θεέ μου παραλαβέ μου το πνεύμα>>

Αγαπητά μου πνευματικά παιδιά & Αγαπητοί  Συγχωριανοί

Έρχομαι σήμερον κοντά σας με αυτήν την επιστολή μου θέλοντας να επικοινωνήσω μαζί σας και με τις καρδιές όλων σας.
 Σήμερον ο κόσμος αγαπητά μου πνευματικά παιδιά & αγαπητοί μου συγχωριανοί ευρίσκετε σε παγκόσμια αναταραχή παντού πόλεμοι , παντού πόνος και πεινά η φτώχια στον κόσμο είναι σε μεγαλύτερο βαθμό από ποτέ άλλοτε .
Η εκμετάλλευση των συνανθρώπων μας είναι στην αποκορύφωση της, το σύγχρονο δουλεμπόριο και ο ευτελισμός του σώματος έχουν κατακυριεύσει την ανθρωπότητα.
 Οι μεγάλοι της γης αντί να κοιτάξουν δια την σωτηρία των συνανθρώπων μας , των φτωχών παιδιών όπου κάθε δευτερόλεπτο χάνετε και ένα παιδί από την πείνα , αυτοί αντί για βοήθεια κατασκευάζουν όπλα δια να τα στρέψουν κατά των ανθρώπων.
Όλα αυτά γίνονται αγαπητοί μου  διότι ο άνθρωπος έχει ξεχάσει τον θεόν και έχει απομακρυνθεί από αυτόν  η ύλη έχει αντικαταστήσει την πίστη μας την αγία .
Μέσα σε αυτό το κλήμα οδεύουμε για να εορτάσουμε την Κοίμηση της Θεοτόκου μας.
Πως όμως θα εορτάσουμε την Θεοτόκο μας όταν γύρω μας τα πάντα έχουν γίνει σαν μια απλή σκηνή θεάτρου χωρίς ουσία , και βάλαμε ως οδηγό μας το πώς θα καλοπεράσουμε  αντί της νηστείας και της προσευχής!!
Πως όμως θα εορτάσουμε την Θεοτόκο μας αν δεν έχουμε βρει τον δρόμο της αληθείας που είναι ο Ιησούς Χριστός και η Εκκλησία του.
Πως θα εορτάσουμε την Θεοτόκο μας όταν δεν έχουμε συγχωρεθεί με τον διπλανό μας .
Νήστεψες; Εξομολογήθηκες; Κοίταξες τον διπλανό σου στα μάτια; Του έδωσες το χέρι της καρδιάς σου ;
Αυτά είναι τα σημεία που πρέπει να προσέξουμε και να τα έχουμε κάνει πράξη .
Η Θεοτόκος αγαπητοί μου αδελφοί όταν μετέστη εις τους ουρανούς ήταν 59 ετών.
Η Θεοτόκος μας είναι η μόνη όπου έχει πολλά πολλαπλά ονόματα 50 αριθμεί μόνο από τους Αγίους Πατέρας .
Οι προφήτες την ονόμαζαν Αγία << ο γαρ τόπος γη αγία εστί>>
Ο Δαβίδ την ονομάζει Αλήθεια << η Αλήθεια εκ της γης της δικαιοσύνης ανέτειλε>> δείχνοντας την αληθινή παρθενία της.
Την ονομάζει βασίλισσα ο προφήτης << παρέστη η βασίλισσα εκ δεξιών σου>>.
Ο Πατριάρχης Ιάκωβος την ονομάζει τόπον φοβερόν .
Ο προφήτης Ησαΐας την ονομάζει θρόνο << είδον τον κυριον καθήμενων επί θρόνου υψηλού>>.
Και πόσα άλλα αγαπητοί μου ονόματα έχουν δώσει εις την Θεοτόκον μας εις όλη την Ελλάδα άλλα και εις όλον τον κοσμον, χιλιάδες κάθε τόπος κάθε γωνία κάθε μέρος έχει την δικιά του Παναγιά για να την υμνεί και να την δοξάζει.
Αλλά και πόσες φορές η Θεοτόκος μας έχει βρεθεί δίπλα σε όλους τους ανθρώπους κοντά τους βοηθώντας τον άνθρωπο όταν την επικαλεσθεί, όμως δεν πρέπει να την ενθυμούμεθα μόνο στις δυσκολίες άλλα πάντα και κυρίως δεν πρέπει αγαπητοί μου να την βλαστημούμε τι μέγα και κάκιστο λάθος αυτό να βλαστημούμε την Μητέρα όλων μας ας το αποβάλουμε αυτό και ας προσπαθήσουμε να συνετίσουμε και τον διπλανό μας όταν ξεφύγει ύβρις δια την Θεοτόκο μας.
Αγαπητοί μου αδελφοί θέλω να καλέσω όλους και όλες να βρείτε μέσα από την εκκλησία μας τον δρόμο της αρετής και της αγάπης που είναι ο μοναδικός δρόμος της σωτηρίας μας, γίνεται μιμητέ της Θεοτόκου στην ταπείνωση την εγκράτεια την υπομονή και την συχώρεση διότι η Θεοτόκος ήταν η πιο τραγική μάνα βλέποντας τον Υιόν της να τον Σταυρώνουν χωρίς λόγο και αιτία, και όμως δεν κράτησε κακία σε κανένα άλλα αντίθετα ευσπλαχνία απεριόριστη.
Αγαπητοί μου ας ενώσουμε αυτές τις ημέρες τις φωνές μας και ας την κάνουμε δυνατή προσευχή για όλον τον κόσμο που Υποφέρει  , για την σωτήρια του πλανήτη μας , για κάθε άνθρωπο , νηστεία ,προσευχή ,συμμετοχή στην Εκκλησία μας, ταπείνωση ,μετάνοια, εξομολόγηση, και θεια Κοινωνία είναι τα όπλα μας και τα εφόδια μας ας γίνουμε ένα με αυτά και ας εορτάσουμε την Κοίμηση της Θεοτόκου μας με ανοικτές απλές θεάρεστες καρδιές.
Εύχομαι εις όλους και όλες υγείαν θεια ευλογία Κυρίου και η σκέπη της Θεοτόκου μας πάντα μαζί μας .
Καλόν Αγώνα καλή Νηστεία  Αδελφοί μου.
                                       Ο
                      ΕΦΗΜΕΡΙΟΣ ΣΑΣ
          Πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Μεγαγιάννης





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.