Πέμπτη 19 Ιουλίου 2012

ΜΕΓΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΜΠΟΧΩΡΙΟΥ



ΜΕΓΑΣ ΠΑΝΗΓΥΡΙΚΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΠΡΟΦΗΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΚΑΜΠΟΧΩΡΙΟΥ

 
Με ιδιαίτερη κατάνυξη  έγινε ο πανηγυρικός εσπερινός του πανηγυρίζοντος Ιερού Ναού Προφήτου Ηλίου Καμποχωρίου Μεγαλοπόλεως .
Τον εσπερινό τέλεσε ο εφημέριος μας πρωτοπρεσβύτερος Μιχαήλ Μεγαγιάννης παρουσία πλήθος κόσμου από τα γύρω  χωριά μας καθώς και από την Μεγαλόπολη .
Ιδιαίτερη χαρά  και συγκίνηση ήταν όπου στον πανηγυρικό εσπερινό είχαν έρθει από Αθήνα και άλλες περιοχές της Ελλάδος πολλά πνευματικά παιδιά του Πατέρα Μιχαήλ .
Μετά το πέρας του εσπερινού τον θείον λόγο κήρυξε ο πατέρας Μιχαήλ Μεγαγιάννης ως κάτωθι  :

Αγαπητοί Συγχωριανοί και συμπατριώτες Χρόνια Πολλά Χρόνια Καλά και ευλογημένα , Αγαπητά μου πνευματικά παιδιά όπου αψηφώντας την ζέστη την απόσταση και την ταλαιπωρία είσθε απόψε εδώ να συνεορτάσουμε έναν από τους μεγαλύτερους Προφήτες της εκκλησίας μας  τον Προφήτη Ηλία τον θεσβίτη.
Ο Προφήτης Ηλίας έζησε το 816 πχ και προεφήτευσε για είκοσι πέντε ολόκληρα χρόνια .
Καταγόταν από την φυλή του Ααρών και γεννήθηκε στην πόλη θέσβη .  Ο προφήτης Ηλίας ήταν ζηλωτής της πίστεως στον έναν και μοναδικό θεόν και με την δυνατή του προσευχή είχε την ευλογία από τον θεόν μας να κάνει πολλά θαύματα.
Είναι αγαπητοί μου μέρος και της Παλαιάς Διαθήκης αλλά και της Καινής Διαθήκης και τον συναντάμε και εις το όρος Θαβώρ  μαζί με τον Μωυσή  εις την Μεταμόρφωση του Κυρίου μας .
Ο Προφήτης Ηλίας ήταν ζηλωτής και πυρίπνους. Είχε δηλαδή ζήλο Θεού “κατ’ επίγνωσιν”, διότι υπάρχει και ζήλος χωρίς επίγνωση, ο οποίος δημιουργεί μεγάλα προβλήματα στο Σώμα της Εκκλησίας και γενικότερα της κοινωνίας.
Ο Προφήτης Ηλίας, ζώντας στην εποχή και το πνεύμα της Παλαιάς Διαθήκης, φόνευσε, όπως είναι γνωστό, τους “ιερείς της αισχύνης”, ο Θεός όμως του έδωσε να καταλάβει ότι έκανε λάθος με το παράδειγμα του δυνατού αέρα, του σεισμού, της φωτιάς και της λεπτής αύρας, λέγοντάς του ότι ο Θεός δεν ευρίσκεται στον άνεμο ή στον σεισμό και την φωτιά, αλλά “εν τη φωνή της λεπτής αύρας”, ότι δηλαδή δεν αγαπά την βία, αλλά την ηρεμία, την ειρήνη και την πραότητα

Αγαπητοί μου αδελφοί συγχωριανοί αγαπητά μου πνευματικά παιδιά οι καιροί που ζούμε είναι οι πιο δύσκολοι και τα σημεία των καιρών είναι πλέον ορατά .
Έχουμε αδελφοί μου φτάσει σε έσχατους καιρούς χάθηκαν αξίες χάθηκε η αγάπη χάθηκε λεβεντιά , χάθηκε ο ακέραιος λόγος μας χάθηκε η αληθινή ομολογία μας για την πίστη μας.
Πονώ αδελφοί για όσα βλέπω να γίνονται στην πατρίδα μας πονώ αδελφοί μου για όσα γίνονται από τους έχοντες διοίκηση τόσο εκκλησιαστική αλλά και πολιτική .
Είμαι 28 χρόνια στην εκκλησία του Ιησού Χριστού τόσο χλιαρότητα στην πίστη μας δεν έχω ξαναδεί όσο αυτό που βλέπω σήμερα .
Πονώ  και δακρύζω όταν βλέπω Πατριάρχες και Δεσποτάδες να μοιράζουν αντί την ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ  το Κοράνι η το εβραϊκό ταλμουδ, σε αρχηγούς άλλων ψευτοθρησκειών  πονώ και δακρύζω όταν βλέπω αδελφοί μου Πατριάρχες  και Δεσποτάδες να συλλειτουργούν η να συμπροσευχονται με αιρετικούς παπικούς ψευτοαρχιερείς.
Λυπάται  και σπαράζει η ψυχή μου όταν βλέπω χλιαρούς στην πίστη μας Ιερείς όπου κοιτούν το πώς θα λειτουργήσουν μια Κυριακή και μετά τι;;;
Λυπάμαι και σπαράζει η ψυχή μου όταν βλέπω κουρεμένους τους Ιερείς μας δεν γίναμε ιερείς για να ασχολούμαστε με τον εαυτό μας αλλά με τον λαό μας και την σωτηρία του λαού μας.
Κάποτε  αδελφοί μου οι δεσποτάδες είχαν ξύλινες πατερίτσες αλλά χρυσές καρδίες σήμερα οι δεσποτάδες μας έχουν χρυσές πατερίτσες αλλά ξύλινες και χλιαρές  καρδιές, ας το αλλάξουμε αυτό αδελφοί μου ας φωνάξουμε όλοι μας παντού όπου και αν βρεθούμε ότι η ορθοδοξία μας δεν πουλιέται δεν είναι για τους λίγους τους έχοντας θέσεις και προνόμια η ορθοδοξία μας αδελφοί μου είναι δοσμένη από τον Ιησού Σωτήρα Χριστό για την σωτηρία του ανθρώπου για την σωτηρία όλων μας .
Αλλά μεγάλη  ευθύνη έχει και ο λαός μας για τα κατάντια που έχουμε διότι δεν δίνουμε από κοινού τον αγώνα της σωτηρίας μας διότι δεν ξέρουμε καλά καλά να κάνουμε το σταυρό μας η ντρεπόμαστε να τον κάνουμε  για να μην μας παρεξηγήσουν οι έξυπνοι , διότι δεν προσευχόμαστε , διότι δεν δίνουμε εφόδια στην νεολαία μας να είναι εδώ παρόν και να ζήσει οπλισμένα από την Χάρι του θεού μας την ζωή τους.
Βλέπεται αδελφοί μου σήμερα ήρθαν από διάφορα μέρη της πατρίδος μας πνευματικά μου παιδιά δεν τους ένοιαξε η ζέστη η απόσταση η ταλαιπωρία ήρθαν για να πάρουν την ευλογία του προφήτου Ηλία αλλά και την ευχή του πνευματικού τους πατέρα και να ξέρετε ότι η ταπεινοτης μου αδελφοί μου τους έχει περάσει από πυρά και παραμένουν εδώ ταπεινά .
Δεν θέλω να σας πικράνω άλλο αδελφοί μου αλλά η αλήθεια πρέπει να λέγετε και ας είναι πικρή .
Θέλω να σας παρακαλέσω όλους και όλες αν κάποιος εδώ μέσα είναι πικραμένος και μαλωμένος μεταξύ τους εδώ μέσα να συγχωρεθούμε και πρώτος εγώ να βάλω μετάνοια σε όλους και όλες να δακρύσουμε και να παρακαλέσουμε τον κύριο μας να σπλαχνισθεί όλους μας στους έσχατους καιρούς που ζούμε αλλά και σε αυτά  που έρχονται.
Τελειώνοντας θέλω όλοι μαζί να γίνουμε μια αλυσίδα ενότητας και αγάπης υπέρ της πίστεως μας και της πατρίδος μας.
Να προσεύχεσθε άπλα όχι με μεγαλεία για να σας βλέπουν οι άλλοι αλλά να σας βλέπει ο ΣΩΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ
ΚΑΛΗ ΑΥΡΙΑΝΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.